Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Favorit Brno / cyklistický stadion - bikrosová dráha / architektonická studie - design / etapa 2021/22
Nováková, Lucie ; Žalmanová, Petra (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Zadáním diplomové práce je architektonická studie cyklistického stadionu – velodromu v městské části Pisárky v Brně pro TJ Favorit Brno. Stávající velodrome je situován jihozápadně na okraji brněnského výstaviště při ulici Křížkovského. Velodrom již neodpovídá nynějším požadavkům dráhové cyklistiky, avšak po historické stránce je cenný a má své genius loci. Nová dřevěná cyklistická dráha o délce 250 m (spolu s dalšími parametry mezinárodní cyklistické unie) a k ní přidružená sportoviště jsou „vložena“ do stávajícího velodromu, který je dle požadavků upraven a rekonstruován. Tribuny zůstaly zachovány stávající. Vestavěný objekt s novou dráhou je pak kompletně zastřešen a vytváří tak uzavřený prostor. V rámci rekonstrukce stadionu došlo také k vytvoření nového zázemí pro TJ Favorit Brno z modulárního kontejnerového systému, jedná se o šatny pro sportovce, prostory pro administrativu, dále zázemí pro hostující kluby a sportovce a VIP prostory. Systém kontejnerové výstavby pro sportovní zázemí je velmi praktický, ekonomický, rychlý, šetrný k životnímu prostředí a variabilní a flexibilní k aktuálním požadavkům sportu, který se neustále vyvíjí. Předprostor a parter v jižní části stávajícího velodromu je vybaven službami pro veřejnost – kavárnou, prodejnou suvenýrů, pokladnou, infocentrem, servisem a prodejnou kol a sportovního vybavení. Nová dráha s tribunami je zastřešena ETFE folií ukotvenou na nové příhradové vazníky, které jsou napojeny na stávající zastřešení.
Užitky fotbalového utkání SK Slavia Praha pro diváky
Kalvas, Pavel ; Štědroň, Jakub (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Užitky fotbalového utkání SK Slavia Praha pro diváky Cíle: Cílem diplomové práce je identifikace a popis jednotlivých užitků plynoucích divákům z návštěvy fotbalového utkání SK Slavia Praha v aktuální sezóně 2022/2023 na domácím stadionu. Následně pomocí marketingového výzkumu bude zjištěna spokojenost přímých diváků s užitky, které jim klub nabízí v souvislosti s návštěvou domácích utkání SK Slavia Praha. Metody: V diplomové práci byly použity kvantitativní i kvalitativní metody výzkumu. Jednalo se tedy o smíšený výzkum. Pro získání potřebných dat bylo využito osobního pozorování, polostrukturovaných rozhovorů a metody elektronického dotazování. Pomocí kvantitativního výzkumu byla zjištěna spokojenost přímých diváků s dílčími užitky fotbalového utkání SK Slavia Praha na domácím stadionu. Výsledky: Jako základní užitky fotbalového utkání SK Slavia Praha na domácím stadionu byly identifikovány sportovní výkon, bezpečnost, stadion, doprovodný program, doprovodné služby a VIP služby. V rámci doprovodných služeb byla samostatně hodnocena fanzóna před stadionem, občerstvení v útrobách stadionu, oficiální klubový fanshop a rovněž sektory pro rodiče s dětmi. Z výsledků marketingového výzkumu následně vyplynulo, že s většinou užitků byli respondenti převážně spokojení. Největší spokojenost panovala...
Favorit Brno / cyklistický stadion - bikrosová dráha / architektonická studie - design / etapa 2021/22
Nováková, Lucie ; Žalmanová, Petra (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Zadáním diplomové práce je architektonická studie cyklistického stadionu – velodromu v městské části Pisárky v Brně pro TJ Favorit Brno. Stávající velodrome je situován jihozápadně na okraji brněnského výstaviště při ulici Křížkovského. Velodrom již neodpovídá nynějším požadavkům dráhové cyklistiky, avšak po historické stránce je cenný a má své genius loci. Nová dřevěná cyklistická dráha o délce 250 m (spolu s dalšími parametry mezinárodní cyklistické unie) a k ní přidružená sportoviště jsou „vložena“ do stávajícího velodromu, který je dle požadavků upraven a rekonstruován. Tribuny zůstaly zachovány stávající. Vestavěný objekt s novou dráhou je pak kompletně zastřešen a vytváří tak uzavřený prostor. V rámci rekonstrukce stadionu došlo také k vytvoření nového zázemí pro TJ Favorit Brno z modulárního kontejnerového systému, jedná se o šatny pro sportovce, prostory pro administrativu, dále zázemí pro hostující kluby a sportovce a VIP prostory. Systém kontejnerové výstavby pro sportovní zázemí je velmi praktický, ekonomický, rychlý, šetrný k životnímu prostředí a variabilní a flexibilní k aktuálním požadavkům sportu, který se neustále vyvíjí. Předprostor a parter v jižní části stávajícího velodromu je vybaven službami pro veřejnost – kavárnou, prodejnou suvenýrů, pokladnou, infocentrem, servisem a prodejnou kol a sportovního vybavení. Nová dráha s tribunami je zastřešena ETFE folií ukotvenou na nové příhradové vazníky, které jsou napojeny na stávající zastřešení.
Postoje diváků k fotbalu v nižší soutěži
Černý, Miroslav ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Postoje diváků k fotbalu v nižší soutěži Cíle práce: Cílem práce je zjistit postoje a motivy lidí k aktivní návštěvě fotbalových utkání v nižších soutěžích. Získané poznatky následně navrhnout vedení klubů vedoucí k větší spokojenosti diváků. Metody: Dotazníkové šetření, interview Výsledky: Díky zmíněným metodám výzkumu budou zjištěny postoje diváků k fotbalu v nižších soutěžích. Práce představí náhled do potřeb a chování návštěvníka fotbalu v nižších soutěžích. Klíčová slova: nižší soutěž, fotbal, postoje, diváci
Pseudoautenticita živých vstupu v televizním zpravodajství.
Menšíková, Iva ; Lokšík, Martin (vedoucí práce) ; Šmíd, Milan (oponent)
V bakalářské práci se věnuji problematice živých vstupů v televizním zpravodajství, konkrétně jejich pseudoautenticitě. To znamená, že se zaměřím zejména na jejich formu a četnost výskytu v hlavních zpravodajských relacích tří celoplošných televizních stanic (Česká televize, Nova, Prima Family). Budu vycházet z teoretických poznatků získaných z odborné literatury, které se týkají mimo jiné důvodů pro zařazení živých vstupů do televizního zpravodajství, textu, lokality nebo redaktora živého vstupu. Zároveň vysvětlím, že i živé vstupy jsou kromě jiného i jedním z prvků infotainmentu. Cílem práce je dokázat, že živé vstupy jsou zbytečně nadužívány a důvod jejich zařazení není vždy zcela relevantní. Samozřejmě však nepomíjím ani obsah živých vstupů. Zajímá mě, zda se divák dozví aktuální informace, které by se nemohl dozvědět z předtočeného příspěvku nebo zda mu živý vstup zprostředkuje atmosféru v místě události - zkrátka jaký je přínos živého vstupu oproti předtočenému příspěvku. Na tyto otázky odpovím na základě několik příkladů, v nichž mimo jiné dokážu, že živý vstup často nepřinese přidanou hodnotu, i když se tak snaží tvářit. Kromě vlastního výzkumu mě však zajímá i názor samotných diváků - jak vnímají četnost živých vstupů, jejich věrohodnost nebo zda mají pocit, že s nimi televizní stanice...
Vztah mezi návštěvníky fotbalových utkání a klubem FK Dukla Praha
Kaprálková, Michaela ; Waic, Marek (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Vztah mezi návštěvníky fotbalových utkání a klubem FK Dukla Praha Cíle: Cílem práce je zjistit, co ovlivňuje vztah ke klubu u návštěvníků fotbalových utkání FK Dukla Praha. Poté formulovat doporučení, jaké žádoucí kroky by měl uskutečnit management klubu k naplnění svých záměrů i očekávání návštěvníků, diváků a fanoušků, popřípadě zda by měl přímo změnit některý ze svých záměrů, a to vzhledem ke specifickým historicko-společenským aspektům. Metody: V práci je provedena nejprve rešerše sekundárních dat. Dále je zde využito kvalitativní i kvantitativní metody k zisku primárních dat. Konkrétně se jedná o dva polostrukturované rozhovory a kvantitativní průzkum. Výsledky: Výsledky práce vypovídají o tom, že dotazovaní respondenti a především zástupci generace Y převážně nemají ke klubu vztah. Zároveň je zjištěna nejasná vize klubu a nehomogenní působení směrem k divákům a fanouškům. Problém nejasné koncepce je současně zjištěn i v případě fanklubu FK Dukla Praha. Vedení klubu je doporučeno zvolit jednoznačnou vizi a nové hlavní heslo, které by nebylo vnímáno jako odkaz na historii. Z hesla i nové jednotné vize by pak mělo být patrné, že je FK Dukla Praha vhodným prostředím pro rodiny s dětmi a mladé lidi, čímž by jasně definovala svou pozici mezi silnou fotbalovou konkurencí a potenciálně mohla...
Subkultura hooligans u fotbalového klubu Bohemians Praha 1905
Ďurica, Martin ; Janeček, Petr (vedoucí práce) ; Šima, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na jednání a chování fanoušků a chuligánů na fotbalových stadionech. Bakalářská práce je rozdělena na celkem tři části. V úvodní části budou představeny základní pojmy, jako jsou hooligans nebo ultras. Další část je zaměřena na historii fotbalového chuligánství v České republice a zároveň popisuje aktivity spojené s touto scénou, zejména pak střet neboli "třetí poločas". Závěrečná část bakalářské práce je věnována subkultuře hooligans ve fotbalovém klubu Bohemians Praha 1905. V této části je po vlastním terénním výzkumu přiblížena fanouškovská a chuligánská situace u tohoto tradičního pražského fotbalového klubu a také je zde popsána historie fotbalového klubu Bohemians Praha 1905. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Návštěvnost Gambrinus ligy v letech 2008-2013
Holánek, Michal ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Návštěvnost Gambrinus ligy v letech 2008 - 2013 Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit návštěvnost Gambrinus ligy v letech 2008 - 2013 a určit a zhodnotit faktory, které její návštěvnost ovlivňují. Dále na základě získaných výsledků navrhnout určitá opatření, která by vedla k růstu návštěvnosti Gambrinus ligy. Metody: V práci byla použita především metoda statistické analýzy. Ta byla využita při analyzování atraktivity Gambrinus ligy a její návštěvnosti v závislosti na vybraných faktorech. Výsledky: Došlo ke zhodnocení a zanalyzování návštěvnosti Gambrinus ligy v letech 2008 - 2013. Byly určeny důležité divácké faktory a byl posouzen jejich vliv na návštěvnost. Byla zjištěna silná závislost mezi návštěvností a atraktivitou týmu. Na základě získaných výsledků pak byla navrhnuta různá opatření, která by vedla k růstu návštěvnosti v krátkodobém i dlouhodobém časovém horizontu. Klíčová slova: sport, fotbal, atraktivita, diváci, fanoušci
Pseudoautenticita živých vstupu v televizním zpravodajství.
Menšíková, Iva ; Lokšík, Martin (vedoucí práce) ; Šmíd, Milan (oponent)
V bakalářské práci se věnuji problematice živých vstupů v televizním zpravodajství, konkrétně jejich pseudoautenticitě. To znamená, že se zaměřím zejména na jejich formu a četnost výskytu v hlavních zpravodajských relacích tří celoplošných televizních stanic (Česká televize, Nova, Prima Family). Budu vycházet z teoretických poznatků získaných z odborné literatury, které se týkají mimo jiné důvodů pro zařazení živých vstupů do televizního zpravodajství, textu, lokality nebo redaktora živého vstupu. Zároveň vysvětlím, že i živé vstupy jsou kromě jiného i jedním z prvků infotainmentu. Cílem práce je dokázat, že živé vstupy jsou zbytečně nadužívány a důvod jejich zařazení není vždy zcela relevantní. Samozřejmě však nepomíjím ani obsah živých vstupů. Zajímá mě, zda se divák dozví aktuální informace, které by se nemohl dozvědět z předtočeného příspěvku nebo zda mu živý vstup zprostředkuje atmosféru v místě události - zkrátka jaký je přínos živého vstupu oproti předtočenému příspěvku. Na tyto otázky odpovím na základě několik příkladů, v nichž mimo jiné dokážu, že živý vstup často nepřinese přidanou hodnotu, i když se tak snaží tvářit. Kromě vlastního výzkumu mě však zajímá i názor samotných diváků - jak vnímají četnost živých vstupů, jejich věrohodnost nebo zda mají pocit, že s nimi televizní stanice...
Postoje diváků k fotbalu v nižší soutěži
Černý, Miroslav ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Postoje diváků k fotbalu v nižší soutěži Cíle práce: Cílem práce je zjistit postoje a motivy lidí k aktivní návštěvě fotbalových utkání v nižších soutěžích. Získané poznatky následně navrhnout vedení klubů vedoucí k větší spokojenosti diváků. Metody: Dotazníkové šetření, interview Výsledky: Díky zmíněným metodám výzkumu budou zjištěny postoje diváků k fotbalu v nižších soutěžích. Práce představí náhled do potřeb a chování návštěvníka fotbalu v nižších soutěžích. Klíčová slova: nižší soutěž, fotbal, postoje, diváci

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.